Ponieważ trenażer eliptyczny jest urządzeniem niezwykle wszechstronnym, przy jego pomocy użytkownik może wykonać zarówno trening spalający tłuszcz jak i kształtujący mięśnie.

  • Kształtowanie mięśni – należy ustawić dość duży opór ćwiczeń – mogą one trwać nieco krócej niż w przypadku ćwiczeń spalających tłuszcz (ale i tak nie wolno zapominać o wykonaniu rozgrzewki i studzenia/rozciągania organizmu!). Większy opór powoduje pracę przy większym tętnie, które oznacza wejście w strefę treningu kondycyjnego.
Trenażer Eliptyczny Kettler P Unix
  • Utrata wagi – trening właściwy na trenażerze eliptycznym (między rozgrzewką, a studzeniem mięśni) powinien być średnio intensywny, przy małym lub zmiennym obciążeniu, ale powinien być możliwie długi – by zmusić serce do pracy i spalić trochę kalorii.

Na tego typu trenażerze można również wykonywać trening cardio (a więc trening wykonywany przy poziomie tętna 70-80% HR max),  poprawiający kondycję i wytrzymałość organizmu, który poprawia krążenie i zwiększa objętość płuc. Trening cardio zwiększa również gęstość kości i pomaga zapobiegać osteoporozie w późniejszym wieku (jest też zalecany osobom starszym).

Zobacz również:  Jak ćwiczyć na trenażerze eliptycznym?  |  Funkcje VR w trenażerach rowerowych  |  Tętno spoczynkowe   |  Wioślarz Kettler Coach  |  Reebok – o marce

 

Incoming search terms:

  • trening eliptyczny
  • www trenazery pl

Comments

  1. limberg / Gru 7th, 2015 19:03 Quote Odpowiedz

    Proszę o reklamę trenazera epileptyczny najtańsze robert limberg
    Białystok barszczanska 24m37. 887488030

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 znaków pozostało

Aby dodać komentarz musisz trochę pogłówkować: